12 Ocak 2014 Pazar

Bayan Vertigo'nun İlk Çekilişi

Bayan Vertigo'nun İlk Çekilişi :) (Son Başvuru: 26.01.2014)


Lush ürünlerini çok severek kullanıyorum, kazanan kişinin de beğeneceğini umuyorum hatta şüphem yok. Önceden de almış olduğum için hediye kutularına güvenim tamdı. Ve Lush gerçekten çok güzel hediye kutuları yapıyor, azıcık kararsız kaldım ama sizin için birini seçebildim: Hello Gorgeous :)))



Benim sizden istediğim iki zorunlu şart var: gfc ve bloglovin'de beni takibe almak :) 
  
    Ek şartlar olarak
    • Blogunuzda fotoğraflı (yukarıdaki ilk fotoğraf olabilir) olarak bir post olarak duyurursanız +3
    • Twitterda @bayanvertigo'yu takip edip çekilişi retweetlerseniz +1
    • Google+'da çevrelere eklerseniz de +1

    2 yorum:

    1. Tatlım seni takibe aldım twitterda duyurdum g+ da takipteyim :)
      https://twitter.com/StilnBurn/status/422768794658824192
      nurgul.ozkara@gmail.com

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Buarada seni StilBurn olarak takibe aldım :)

        Sil