25 Aralık 2013 Çarşamba

Makyaj Hanesi Yeni Yıl Çekilişi


çekiliş
Herkese merhabalar,
Yeni bir blogger olarak yeni yılın yaklaşmasıyla size çekilişle ufak bir hediye vermek istedim.Benim çok ama çok severek kullandığım Bourjois Healhy Mix kapatıcımın( yazısı için tık tık) aynısına sizlerden bir şanslı kişi sahip olacak.
Çekiliş şartlarına gelecek olursak;
*Tek zorunlu şartım beni gfcden ve google + dan  takibe almanız ve bu yazının altına hangi isimlerle takibe aldığınızı ve mail adresinizi yorum olarak bırakmanız.(Çekiliş sadece Türkiye için olacaktır.Bunu dikkate alıp yorum bırakırsanız sevinirim)

Eğer ek hak isterseniz;
*Bu çekilişi Facebook'da paylaşırsanız +1 hak
*Twitter'da paylaşırsanız +1 hak
*Blogunuzda paylaşırsanız (aktif bir blog kullanıcısı iseniz) +2 hak
(Paylaştığınız linkleri herkese açık bir şekilde paylaştığınızdan emin olunuz ve paylaşım linklerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.)
Çekiliş için son katılım tarihi 30 Aralık.
Yeni yıla girmeye dakikalar kala şanslı ismi açıklayacağım :) (kargo ücreti tabiki bana ait olacak)
Sevgiyle kalın,herkese bol şans :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder